Wilhelminastraat 27, Haarlem
T 023 531 50 58

Klachten

Wij doen allemaal onze uiterste best u zo goed mogelijk te helpen. Dat doen we in de praktijk en ook via deze website.

Mocht u desondanks opmerkingen of klachten hebben verzoeken wij u deze aan ons te laten weten. Deze opmerkingen/ klachten nemen wij zeer serieus en dit gebruiken wij om onze service aan u te verbeteren.

U kunt opmerkingen of klachten mondeling aan ons kenbaar maken bij de assistente of in een gesprek met de huisarts. U kunt het ook schriftelijk doen via het e-consult formulier of per brief. Het liefst hebben wij wel de mogelijkheid om persoonlijk met u in gesprek te gaan over uw klacht.

Zoals wettelijk verplicht zijn wij als huisartsenpraktijk ook aangesloten bij een geschillen- en-klachtenregeling. Wij hebben hiervoor een overeenkomst met DOKH, zie http://www.dokh.nl/geschillen-en-klachtenregeling

In het kader van het verbeteren van de tevredenheid van patiënten hebben wij in 2016 ook enquêtes uitgevoerd onder onze patiënten. Een samenvatting van de resultaten zal hier binnenkort geplaatst worden.